Müügitingimused ja privaatsuspoliitika

Tellimine

Tere tulemast Casa Decor e-poodi!

E-poes olevate toodete leidmiseks on kaks võimalust: kasutada esilehel üleval servas olevaid toodete kategooriaid või vajutades esilehel olevat nuppu “Poodi”. Liikudes kursoriga üleval servas mõnele kategooriale, avanevad selle kategooria alamkategooriad (kategooriale saab ka klikkida, siis avanevad alamkategooriad eraldi lehel). Mõnele alamkategooriale klikkides, ilmuvad lehele selle alamkategooria all olevad tooted. Klikkides esilehel nupule “Poodi”, avaneb poeleht, kus on kõik tooted populaarsuse järjekorras. Järjekorda saab muuta ülevalt paremast servast. Tooteid saab lisada ostukorvi kohe kategooria lehelt klikkides toote juures “Lisa korvi”. Toote kohta lisainformatsiooni saamiseks tuleb klikkida toote pildil. Toote avanedes näeb toote kohta infot, saab valida koguse, mida soovitakse osta ja seejärel saab lisada toote ostukorv. Variatsioonidega toodete puhul, tuleb kõige pealt valida toote variatsioon (muster, lõhn, värv jne) ja seejärel toote kogus ja siis saab lisada toote ostukorvi (ehk korvi). Kõik hinnad on eurodes. Hindadele lisandub transpordikulu.

Ostukorv
Klikkides paremal üleval olevale ostukäru ikoonile, avaneb paremal lisalehel toodete nimekiri, mis on Teie poolt ostukorvi valitud. Klikkides alt servast nupule “Vaata ostukorvi”, avaneb ostukorvi leht, kus näete taaskord kõiki valitud tooteid, kuid need ei ole veel tellimuseks vormistatud. Ostukorvis näete toodete nimetusi, iga toote hinda, kogust ja ostukorvi koguhinda. Ostukorvis olevate toodete koguseid saab korrigeerida või kustutada. Tooteid kustutada saab toote pildi ees olevale ristile klikkides. Ostukorvis olevad tooted ei ole broneeritud. Tooteid hoitakse ostukorvis 30 minutit. Kui selle aja jooksul pole tooteid välja ostetud, kustutatakse ostukorv.

Soovides tooteid tellida, tuleb suunduda maksma klikkides nupul “Mine maksma”.
Edasise tellimuse vormistamisel tuleb sisestada Maksja/Arve andmed. Kontrollige arve saaja (maksja) andmete õigsust. Kui soovite saata kaupa teisele aadressile vajutage linnuke lahtrisse küsimuse “Saada teisele aadressile?” ette. Kui teil on eraldi märkusi tellimuse kohta, siis sisestage need lahtrisse: Märkused tellimuse kohta. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahel ka võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule “Esita tellimus,” saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus. Tegemist ei ole arvega, vaid kinnitusega, et tellimus on jõudnud kauba müüjani.

Tellimuse kinnitamine ja tasumine
Kui arvelduse andmed on sisestatud, valige paremalt poolt sobiv pakiautomaat kuhu soovite pakki saada. Peale tarneviisi valimist valige makseviis. Maksta saab pangalingiga või pangaülekandega. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Saarme OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Saarme OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile. Tasumine toimub väljaspool Casa Decor veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja kaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Casa Decor veebipoe arvelduskontole.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Pankalinkide loetelu: Swedbank, SEB, Luminor, Coop Pank. 

Soovides maksta pangaülekandega, tuleb teha ülekanne meie panga kontole, lisades selgitusse arvenumber. Arvelduskonto omanik: Saarme OÜ, konto nr. EE402200221083850399

Peale makseviisi valimist ja meiepoolsete tingimuste aktsepteerimist klikkige ostukorvis nupul “Esita tellimus”. Kliendi e-posti aadressile tuleb kinnitus tellimuse kohta. Juhul, kui tellimuse täitmisega esineb tõrkeid, näiteks tellitud kaupa ei ole laos, võetakse kliendiga ühendust ja antakse sellest teada.

Ei leidnud sobivat makseviisi ?

Kui Te ei leidnud endale sobivat makseviisi ega pangalinki, siis palun võtke meiega ühendust info@casadecor.ee ja saadame Teile arve e-mailile tasumiseks.

Kauba transport ja tarneaeg

Kaupa transpordivad transpordifirmad ainult pakiautomaatidesse!

Kauba saamine SmartPOST, OMNIVA ja DPD pakiautomaadist:

Kauba tarnimine toimub Eesti piires.
Kauba postitamine pakiautomaati maksab Eesti piires:

ITELLA SMARTPOST 3.59 eur(sisaldab käibemaksu 22%)
OMNIVA 3.79 eur (sisaldab käibemaksu 22%)
DPD  2.69 eur ( sisaldab käibemaksu 22%)

Standard tarneaeg on 2-3 tööpäeva. Maksimaalne tarneaeg 5 tööpäeva.

Kauba saamine SmartPOST, OMNIVA ja DPD kulleriga:

Kauba tarnimine toimub Eesti piires.

Kauba tarnimine kulleriga maksab:

ITELLA SMARTPOST kuller 6 eur(sisaldab käibemaksu 22%)
OMNIVA 6 eur (sisaldab käibemaksu 22%)
DPD  4.99 eur ( sisaldab käibemaksu 22%)

Standard tarneaeg on 2-7 tööpäeva. Maksimaalne tarneaeg 7 tööpäeva.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kui soovite kaupa tellida väljapool Eestit, teistesse EU riikidesse, siis palun võtke meie klienditeenindusega ühendust meili teel: info@casadecor.ee. Kauba saate Teie poolt valitud pakiautomaadist peale arve tasumist. Eriti oluline on paki saaja õige mobiiltelefoni number, sest sinna saadetakse pakiautomaadi uksekood paki kättesaamiseks. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Teie mobiiltelefonile. Kui Te pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele. Casa Decor hoiab tellimuse summast kinni 5EUR käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse kliendi arveldusarvele. Täpsem info: www.smartpost.ee

Lisainformatsioon
Kui Teil on küsimusi või probleeme seoses palun võtke meiega ühendust e-maili teel: info@casadecor.ee

  • Veebipood www.casadecor.ee annab endale õiguse e-poes  muuta  kaupade hindu, sellest etteteatamata.

Kauba tagastus ja pretensioonid

Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

Toote tagastamiseks saatke palun eelnevalt meile e-kiri aadressile info@casadecor.ee , kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, tagastamise põhjus, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda.

Tagastatav toode ei tohi olla kahjustatud ega muudetud. Kaup tuleb tagastada komplektsena originaalpakendis, sealhulgas tuleb üheaegselt koos tagastatava kaubaga tagastada ka kingitused, mis antud tootega kaasas olid. 

Tagastamisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Casa Decor veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tagastamisega ja vahetamisega kaasnevad transpordikulud katab Teenuse kasutaja. Saarme OÜ tasub toote tagastusega seotud kulud juhul, kui tootel esineb meiepoolne viga, mille tõttu  vajab toode ümber vahetamist. Näiteks esineb tootel väline viga või olete saatnud vale toote.  Toode ei tohi olla kasutatud/proovitud jne. Siis me saadame kliendile toote tagastamiseks eelvormistatud DPD automaadi pakikaardi, mis tuleb kliendil välja printida ja kleepida tagastatavale pakile ja viia lähimasse DPD pakiautomaati.

Postiga kaupa tagastades tasub klient tagastamise ja/või uue toote saatekulu.
Toote garantiisse saatmisel tasub postikulu kaupmees ehk Saarme OÜ.

Tagastamisõigus kehtib ainult nende toodete puhul, mida ei ole kasutatud ega pakendist avatud, toote originaalpakend peab olema rikkumata. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagasi ei maksta ka eelnevalt tellitud kauba saatekulu. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Raha kantakse Teie pangakontole 14 päeva jooksul alates sellest kui olete Müüjale tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et olete  asja tagasi saatnud.
Tarbijana kohustute kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tellimusele või tootel lasuvad puudused, mille kõrvaldamist on õigus nõuda. Kui tegemist on spetsiaalselt kliendile tellitud tootega, siis on müüjal õigus jätta ettemakstud raha kliendile tagastamata.

* Kui tellite Casa Decor veebipoest toote, kuid ei lähe teadlikult sellele pakiautomaati järele ja ei anna sellest teada ka Saarme OÜ ettevõttele, ning kaup saadetakse saatjale tagasi. Siis sellisel juhul olete kohustatud tasuma saatmiskulud, mis on tekkinud kauba edasi-tagasi saatmisega saatjalt ostjale.

* Toote loomulik kulumine ei kuulu garantii alla  ( tekkinud iluvead, mis on tingitud toote kasutamisest jms.)

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja Casa Decor veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.

*Defektiga toode 

Kui olete teadlikult SmartcupEesti OÜ-lt ostnud defektiga toote.
Teile esitatud arve alusel, mis on saadetud Teile kokkuleppel e-maili peale, siis antud tootele ei kehti tasuta toote ümber vahetamist või  toote tagasi ostmist.
Sellise toote puhul on arvel välja toodud, et kaup on olnud defektiga.

Pretensiooni esitamise õigus

Casa Decor veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@casadecor.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 15 tööpäeva jooksul.

Vajad abi?

Palun võta meiega ühendust e-maili teel: info@casadecor.ee

Privaatsuspoliitika

Veebipoe  www.casadecor.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Saarme OÜ (registrikood 16827925), asukohaga Kasemäe 2-31, Jüri alevik, Rae vald, Harjumaa 75301.

Casa Decor e-poe isikuandmeid töötleb Saarme OÜ. Saarme OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Saarme OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks. Isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Saarme OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Saarme OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja . Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad Tellija andmed (ees- ja perekonnanimi, e-maili aadress, telefoninumber, tellimuse tarnimise viis, kasutatud makseviis) ja e-poe kasutuslepinguga nõustumine. Isikuandmeid töötleb Saarme OÜ. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale, edastatakse kulleriteenust osutavaile ettevõtteile. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui andmeid töötleb seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks isik, kellel on selleks seaduslik õigus või kui see toimub Teenuse kasutaja isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks. Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada registrist. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

Shopping Cart
Scroll to Top